O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

sobota, 26 kwietnia 2014

Szkatułki z aniołkami

Witajcie :)
Wczoraj wieczorem wróciłam z Krakowa, byłam tam na kilkudniowym szkoleniu z pracy. Szkolenie było żmudne i wymagające skupienia i uwagi i prawdę mówiąc to nawet nie miałam czasu na to aby  zobaczyć i zwiedzić Kraków.  Dodam tylko, że w przyszły wtorek i środę czeka mnie jeszcze egzamin więc nie będę się o tym zanadto rozpisywać tylko pokażę Wam dwie, biało - różowe szkatułki ozdobione w środku maleńkimi aniołkami, bo takie miały być. Oto one, zerknijcie na nie a ja tymczasem odwiedzę Wasze blogi, które ostatnio znowu zaniedbałam :)

30 komentarzy:

  1. Jak zwykle prz prze przecudne szkatulki!!! Sliczne sa!!! Uwielbiam te Twoje szkatulki, sa takie delikatne, piekne...echh... zachwycam sie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne Beatko - estetycznie ozdobione wręcz urocze - widze kochana że cięna maxa porwał smak ozdabiania wstążkami - cudowności narobiłaś buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie takie delikatne i ze smakiem, nie wspomnę już o precyzji z jaką je robisz...a aniołki urocze...obie mi się podobają:) pozdrawiam no i łatwego egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są. Dokładnie, równiutko i precyzyjnie wykonane. Do tego ta kolorystyka... urzekły mnie :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. -Ewa cudne te szkatułki tak delikatne, zresztą co ja sie będę powtarzać poprzedniczki wszytko już napisały .Powiem tylko ,ze podobaja mi sie obie i aż zazdroszczę osobom dla których zostaly wykonane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne :)
    Powodzenia na egzaminie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne) Trzymam kciuki za egzamin)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiadomo, która piękniejsza :)). Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne i romantyczne:)
    Powodzenia na egzaminach! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna szkatułka. Ozdobiłaś ją cudownie po prostu i do tego jeszcze od środka nawet! Cacko prawdziwe:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne szkatułki Beatko! Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś mam całkowity zawrót głowy i to nie tylko od niskiego ciśnienia, które spowodowane jest deszczową pogodą , ale od patrzenia na te cudowne szkatułki. Zachwyciłam się ich wykończeniem, każdy detal jest dobrze przemyślany. Beatko cudnie tworzysz ! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piekne i precyzyjnie wykończone szkatułki a aniołki takie subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż to prawdziwe CUDEŃKA !
    Szkatułki są delikatne i bardzo eleganckie. Można od nich dostać zawrotu głowy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkatułki urocze!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne szkatułki :)
    Ja dziś dzięki Twojemu kursowi zrobiłam szkatułkę z "kutego srebra". Dziękuję za udostępnienie :) zaraz się nią pochwalę :):) Pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak bardzo kobiece są te szkatułki, przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo wdzięczne i pięknie wykonane szkatułki - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Choć wiem, że już dostałaś Liebster awards, to i tak nie mogłam się powstrzymać i Cię nominowałam:) Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wziąć udział:))
    http://happyafterblog.blogspot.fr/2014/05/proste-i-pyszne-bezy-super-wygrana-i.html

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Napisałam do Ciebie na pocztę proszę odpisz ;) Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne szkatułki:) Takie subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycona jestem Twoimi szkatułkami! Są takie delikatne, a przy tym precyzyjnie wykonane!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Potrafisz ze smakiem połączyć wiklinę ze wstążkami, wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  25. francja elegancja! :-)
    kto by pomyślał, że wiklina może byc taka elegancka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎