O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

niedziela, 7 września 2014

Koszyk - pojemnik z różami

Witajcie, dziękuję za Wasze komentarze pozostawione pod poprzednim postem. Dzisiaj prezentuję             różany koszyk-pojemnik z papierowej wikliny z wieczkiem ozdobionym haftem wstążeczkowym. Być   może jeszcze daleko tym moim różyczkom do ideału i nie są tak doskonałe jak róże, które można oglądać  na innych blogach, ale w gruncie rzeczy jestem nawet zadowolona z efektu końcowego. Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanej niedzieli.


29 komentarzy:

  1. Cudowne pudełeczko!!! Nie wiem co Ty chcesz od tych różyczek - są przepiękne!
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny pojemniczek!!! Perfekcyjnie i bardzo estetycznie wykonany!!! Cudeńko!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. u ciebie Beatko tak zawsze spokojnie i kllmatycznie - złapałaś widze bakcyla niesamowitego na haft wstążeczkowy - slicznie ci wychodzi - puzdereczko cudowne wyszło - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne te wiklinowe pudełeczko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, są prześliczne! Byłam na rynku w Krakowie na targach Rękodzieła Ludowego i muszę Ci powiedzieć, że akurat haft wstążeczkowy w Twoim wykonaniu jest dużo ładniejszy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, przecudny koszyczek - pojemnik.
    Z twoich rąk wychodzą prawdziwe cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał... ten haft wstążeczkowy jest cudowny, to koljena rzecz , której bym sie chciała nauczyć . W zestawieniu z wiklina wygąda pięknie , elegncko i dostojnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny pojemniczek w różyczki! Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci, Beatko dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft wstążeczkowy i frywolitki to cos co za mna chodzi, Twój motyw z różyczkaim jest sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie papierowej wikliny i haftu wstążeczkowego to strzał w dziesiątkę. Koszyk jest cudny, romantyczny...jakby z innej epoki. Jestem zachwycona Beatko. Przesyłam moc pozdrwień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały haft, prezentuje się bardzo okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie się podoba takie wydanie Twojego bukietu:) połączenie kolorów i kompozycja bardzo ładna więc i całość śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małe dzieło sztuki! Wyobrażam sobie, jak bardzo było czasochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft jest przepiękny ,a całość prezentuje się niesamowicie ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca! Haft wstążeczkowy zawsze mnie pociągał, nawet mam książkę, ale tylko się nim zachwycam oglądając prace innych. Twój haft jest bardzo romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca. Pozdrawiam wrześniowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz Beatko po prostu talent i tyle w temacie:)))
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna i trudna do wykonania praca ale Tobie świetnie się udała, super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A gdzie Ty jesteś, jak Cię nie ma?:) Pudełeczko super i jak dla mnie to całkiem idealne. Szkoda, że Cię nie mogę pomęczyć o lekcję robienia takich kwiatuszków:)))
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny koszyczek ale zafascynował mnie hafcik.
    Oglądałam Twoje grzybki, śliczne fotografie i też spotkałaś szmaciaka :D.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam właśnie Twoje hafty wstążeczkowe - urocze muszę przyznać. Sama przymierzam się do rozpoczęcia przygody z tą techniką i potrzebuję informacji gdzie kupujesz wstążeczki jedwabne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Na początku kupowałam wstążeczki w pasmanterii a teraz kupuję wstążeczki na giełdzie kwiatowej bo jest znaczna różnica w cenie. Za metr wąskiej wstążeczki w pasmanterii płaciłam 0,70 groszy a na giełdzie za 25 metrów wstążki płacę 1,50 zł. Jest różnica, prawda ? Poszukaj podobnej giełdy w swojej okolicy albo rozejrzyj się za jakąś hurtownią pasmanteryjną, na pewno będzie taniej niż w sklepie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. BOSKI! Uwielbiam prace z wykorzystaniem haftu wstążeczkowego. Zakochałam się w tym koszyczku!

    OdpowiedzUsuń
  24. No jak dla mnie to różyczki są idealne. Gdzie ja bym tak zrobiła? Mam dwie lewe ręce do takich prac Beatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎