O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

Armata-stojak na wino

26 stycznia wybieram się na urodziny kolegi. Kolega otrzyma prezent w postaci %. I aby ten prezent nie był taki mało atrakcyjny i standardowo opakowany w torebkę na prezenty jak to robi większość zaproszonych gości,postanowiłam, że zrobię bardziej atrakcyjne opakowanie w postaci stojaka na wino w kształcie armaty.Trochę napracowałam się nad tą armatą bo kłopot sprawiła mi sama laweta,chciałam aby była sztywna i mocna  i nie uginała się pod ciężarem butelki.Kilka razy ją robiłam aż ostatecznie zdecydowałam się na taki kształt jaki widać na zdjęciu. Koła również wzmocniłam aby utrzymały cały ciężar koszyka z jego zawartością.Mam nadzieję,ze kolega się ucieszy...



6 komentarzy:

  1. Świetny prezent ;-) No i pomysł Super wyszła ta armata ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, wszystkie twoje prace są przepiękne i wszystkie mi się podobają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję,cieszę się że Wam się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, świetny prezent, bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎