O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Haft wstążeczkowy i '' takie coś ''.


Witam Was serdecznie a zwłaszcza nowych obserwatorów i dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Całkiem niedawno odkryłam w sobie nową pasję,  którą jest haft wstążeczkowy. Od niedawna dołączyłam do grona obserwatorów bloga Marii , na którym  prezentuje swoje piękne prace ozdobione haftem wstążeczkowym.  Tak bardzo spodobały mi się jej prace, że postanowiłam i ja spróbować swoich sił w tej dziedzinie. Właściwie, to chciałam  wyhaftować tylko  róże, ale tak bardzo wciągnęło mnie to wyszywanie, że z rozpędu powstały jeszcze słoneczniki, margaretki i małe niebieskie dzwoneczki. Ponieważ w zamyśle miałam tylko róże, więc haftowałam na dosyć małym kawałku materiału, bo miało to być tylko na próbę. I kiedy zapełniłam niemal cały skrawek materiału to trochę szkoda mi było odłożyć pracę na bok i schować do szuflady. Prawdę mówiąc to nie miałam pomysłu co z tym kawałkiem zrobić, więc powstało '' takie coś ''.  Może to być ozdobna poduszeczka w wersji mini, ozdobny igielnik albo niewielka dekoracja na ścianę. Może to moje ''dzieło'' nie jest jakoś szczególnie wyszukane i wykonane po mistrzowsku ale w gruncie rzeczy jestem nawet zadowolona z efektu końcowego, bo zawsze mogło być gorzej. A co Wy o tym sądzicie ?
 
 
 
 
 
 
 
Dziękuję za uwagę i życzę Wam miłego popołudnia. Pozdrawiam, Beata.

23 komentarze:

  1. Beatko, śliczny ten drobiazg! Haft wstążeczkowy w Twoim wykonaniu bardzo ładny! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no jak to jest początek....to czekam na dalsze poczynania..bo te są bardzo ładne...ta technika zawsze baaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. cudenka!!! Alez to sliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że bardzo ładnie Ci to wyszło :) Na moje nieznające się oko ,to wszystko jest starannie dopracowane i dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał piękne to jest !!! Nie wiem czemu ale mnie się skojarzyło z pisanką cudną pisanką. Gratuluję jak to jest pierwsza Twoja praca to nie weim co można zrobić bardziej doskonalszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ozdoba! Haft wstążeczkowy zawsze bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam haft wstążkowy:) Sama wykorzystuję go do różnych prac:) A Tobie ozdoba wyszła wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz pierwszy w życiu zobaczyłam ten rodzaj haftu dziś, tutaj. :))
    Coś przepięknego! Każdy kwiatuszek z osobna jest cudnie wyhaftowany.. *____*

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko jest piękna całość bardzo ślicznie ci wyszły słoneczniki na nie zwróciłam szczególną uwagę bo mam sentyment do tych kwiatów - dziękuję kochana za uwzględnienie mego bloga buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, Twoje prace były dla mnie inspiracją :)

      Usuń
  10. Beatko, jestem zachwycona. Piękny haft a kwiatki cudnie ze sobą się komponują. Haft wstążeczkowy i mnie zainteresował , być może niebawem się skuszę na naukę ...u Ciebie tak pięknie on wygląda. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ino i namawiam abyś spróbowała swoich sił w tej dziedzinie. Wbrew pozorom nie jest to aż tak trudne a satysfakcja z tego jest ogromna. Serdeczności przesyłam;)))

      Usuń
  11. Ale cudeńka! Kocham haft wstążeczkowy, ale chyba nigdy się go nie nauczę:) Mogę tylko podziwiać na blogach:) A Twoje prace wyszły przecudnie, będę prześliczna ozdobą mieszkania!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I to są Twoje pierwsze dzieła???Rany!! Róże cudne!! Całość super!ja już dobry rok się zabieram,,,na razie zdobyłam zeskanowaną książkę o tej tematyce...ale wiem że kiedyś spróbuję po to mam w planie :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Pozdrawiam,Beata

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś niezwykłego, piękna praca. Bardzo chciałbym się nauczyć. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to cudne. Haft wstążeczkowy pięknie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft przepięknie ci wyszedł ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cokolwiek by to nie było- wygląda prześlicznie. Twoja praca tak mnie zauroczyła, że może i ja kiedyś spróbuję coś zrobić taką metodą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem zachwycona i haftem i wykonaniem ! brawo !

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko, najwyższa pora abym napisała co myślę o Twoim hafcie. To cudność nad cudnościami. Jestem u Ciebie codziennie i podziwiam Twoją doskonałą pracę.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńka, śliczności - sama nie wiem co pisać wszyscy, wszystko napisali - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎