O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

wtorek, 19 sierpnia 2014

Takie tam ...

Witajcie !
Po długiej wakacyjnej przerwie wreszcie wracam do blogowego świata . Wakacje a zwłaszcza towarzyszące im tropikalne upały, wyjątkowo nie sprzyjały mojej wenie twórczej, w związku z czym  moja radosna twórczość była bardzo skromniutka. Udało mi się zrobić tylko dwa małe pudełeczka na biżuterię, które prezentuję poniżej  i nic poza tym. Lato zdecydowanie nie jest moją ulubioną porą roku i dlatego cieszę się, że powoli przemija i już niedługo nadejdzie jesień. Pewnie się zdziwicie, ale jesień to moja ulubiona i moim zdaniem najpiękniejsza pora roku. Spadające z drzew kolorowe liście, poranne mgły, kwitnące astry, chryzantemy i wrzosy to zdecydowanie moje klimaty. Pomimo, że nic nie działo się na moim blogu z ogromną radością witam nowe obserwatorki, którymi są : Asia Nosal, Chiflu, Anna P, Fundacja Kreacja Magia Rąk, Anielique, Aguero Sandra, Arleta Walkowiak oraz Dorota ma Kota. Cieszę się, że dołączyłyście do grona moich obserwatorów i mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną na dłużej :)



23 komentarze:

  1. Piękności z nich, świetne różane akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Beatko po dłuższej wakacyjnej przerwie!
    Jak zwykle Twoje wyroby są prześliczne.
    Te dwa maleńkie pudełeczka na biżuterię podbiły moje serce.
    A ja od soboty już tęsknię za upalnym latem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie jest szkoda lata i robótkowania na powietrzu. Cudne szkatułki. Pozdrawiam;0

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, szkatułki śliczne i takie ciepłe jak lato w tym roku :)
    Ja już tęsknię za latem gorącym i słonecznym i nie mogę się doczekać następnego. Choć przyznać muszę, że letni czas raczej sprzyja procom w ogrodzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie te szkatułeczki!!!
    Dla mnie jesień wiąże się z powrotem do pracy, dlatego bardziej lubię wiosnę;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest nas dwie :) ja też lato znoszę bo muszę, a jesień uwielbiam :) pudełeczka śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest nas trzy niggdy nie lubialam lata - kocham jesien a tego roku lato jest dla mnie bardzo nie pzrychylne - czekam kiedy sie skonczy - toleruje je tylko dlatego bo rosną wszystkie rośliny po to bym mogła jesienia je wreszcie dokumentnie przetwarzac - kochana Beatko co ty mi tu opowiadasz takie tam - wszystkie śliczne rożane a roze kocham to chyba wiesz - cudenka zrobilas - podziwi[podziwiam twoj talent a najbardziej mi się podoba te w herbacianych rozyczkach ustrojone - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :) fajnie że jesteś :) cudne te Twoje szkatułki :) A i ja się cieszę na jesień - lato było obrzydliwie gorące................

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola muy,muy bellos trabajos felicitaciones me encantan besos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam też wolę jak jest trochę chłodniej ale szkoda mi lata bo u nas jeszcze się dobrze nie zacznie jak juz się kończy, nawet nie zdąże wszystkich spodniczek wyciągnąc z szafy nie mówiąc o założeniu.

    A jeśen jak to jesień, jak jest ciepła to cudnie ale jak leje to do d..

    A puzdereczka urocze, takie rokokoko :-)



    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za publiczne powitanie:) Bardzo ładne pudełeczka:) Ja też bardzo lubię jesień, mimo tego, że dla dworze coraz chłodniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje szkatułki zachwycały i nigdy nie przestaną zachwycać :) Widzę że dzisiaj jest dzień powrotów do blogowania ,więc witaj ,bo ja również dzisiaj wróciłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkatułki z pzpierowej wikliny ( tak sądzę:) sa śliczne, cudnie ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczka na biżuterie bardzo ładne, z różyczkami to tym bardziej urocze. W lecie najbardziej lubię słoneczne poranki i długie, ciepłe dni. Chyba też wole jesień i tylko smutno mi, że dni coraz krótsze...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Cię Beatko serdecznie. Tęskniłam za Twoimi pracami, obejrzałam wszystkie zaległe i znów jestem zachwycona. Szkatułki, lalki ...wszystko co robisz jest piękne i zachwyca. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko piekne te koszyczki wyszły, uwielbiam takie klimaty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się jak wykańczasz swoje prace - bardzo gustownie....nabierają niezwykłości dzięki temu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są oba! Próbowałam wybrać ulubione, ale nie potrafię. Niby kolor czerwony uwielbiam, ale to drugi pudełeczko też mi pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. liczne koszyczki, bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎