O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczne choinki

Witajcie :)
Na wielu blogach w pięknej krasie, zagościły na dobre cudowne świąteczne dekoracje więc dzisiaj również i ja pochwalę się moimi choinkami. Pierwsza z nich to choinka wykonana z brzozowych gałązek.
Do jej ozdobienia wykorzystałam między innymi suszone mandarynki i kruche ciasteczka w kształcie gwiazdek. Plastikową doniczkę okleiłam zwykłym sznurkiem, który sprawił, że cała kompozycja zyskała bardziej naturalny wygląd.

Do ozdobienia podstawy drzewka wykorzystałam brokatowego pawia oraz jeżyka, którego wykonałam z masy papierowej. Pyszczek jeżyka okleiłam sznurkiem, natomiast nosek jeżyka to nic innego jak kulka ziela angielskiego. Kolce jeżyka to nasionka miesiącznicy czyli popularnych blaszek, które posypałam brokatem Aby jeżyk zyskał bardziej świąteczny wygląd, dokleiłam na jego kolcach laskę cynamonu oraz gwiazdkę anyżu.
 

Kolejna choinka wykonana jest z płatków kosmetycznych. Całość spryskana jest srebrnym brokatem. Do ozdoby wykorzystałam kawałki zwykłych patyczków, które pokryłam klejem z brokatem.
 
Powierzchnię doniczki również pokryłam kawałkami patyczków
I na koniec kolejna choineczka z płatków kosmetycznych, w kolorze złotym. Ozdobiona jest podobnie jak srebrna. Czeka jeszcze na umieszczenie jej w ozdobnej doniczce.
Na koniec, dziękuję za Wasze komentarze zamieszczone pod poprzednim postem, cieszę się, że ze mną jesteście. Pozdrawiam serdecznie, Beata :)))

17 komentarzy:

  1. Beatko, wszystkie trzy choineczki są śliczne, ale w jeżyku sie zakochałam :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, choineczki są nie tylko śliczne ale i smaczne !:)), ale w jeżyku i w szczególności pawiu to zakochałam się !!!! :)))). Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne choineczki, ale paw - rewelacja!!!!!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne choineczki, masz u siebie cały las :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, choinki przecuuuuudne. Jeżyk i paw są fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super choinki:) te z wacików fajne , ja robiłam z nich kule śnieżne też ładnie wyglądają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko są świetne te choinki tak inne od wszystkich prezentowanych na blogach a jednocześnie przez swoja prostotę urocze.
    A juz jezyk z pawiem wymiatają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysłowe choinki,:)))))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, ciekawe choineczki!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, moją faworytką jest biała choinka z płatków kosmetycznych, choć wszystkie są prześliczne. Przeuroczy jest ten jeżyk, uwielbiam zwierzęta leśne i one są jak najbardziej na czasie w świątecznej dekoracji. Dlatego trochę kłoci mi się ten jeżyk z pawiem, konsekwentnie obok jeżyka może powinno pojawić się inne zwierzę leśne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. płatki kosmetyczne? efekt zawalisty! :-DDD

    a jeżyk mnie ujął! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne świąteczne prace a uratowana przez Ciebie doniczka z poprzedniego posta jest przecudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite są Twoje prace Beatko, jeżyk podbił moje serce jest cudny i wygląda jak żywy :-) Płatki kosmetyczne wyglądają nieziemsko,w życiu bym nie pomyślała ,że może z nich powstać takie cudo. Zazdroszczę Ci tych umiejętności , oj zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem tak - widziałam choinki z płatków ale inaczej ułożone i nigdy mi się nie podobały, ale Twoje wydanie jest super, zwłaszcza biała z patyczkami...rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko, życzę Tobie i Bliskim świąt zdrowych, radosnych, pełnych nadziei i wiary.
    Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
    Ślę Ci moc serdeczności ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych i spokojnych dni Świątecznych:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎