O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

sobota, 12 kwietnia 2014

Hurtowo na brązowo ...

Dziś będą koszyki w odcieniach brązu. Pierwszy z nich to koszyczek przeznaczony na święconki. Taki trochę uniwersalny bo ozdobiony różyczkami, więc będzie go można wykorzystać również w inny sposób.
 
 
Ten drugi ma posłużyć jako kosz prezentowy. Ma się zmieścić do  niego butelka wina, kawa, czekolada i coś tam jeszcze. Koleżanka która zamówiła  ten kosz, poprosiła aby był prosty, stonowany i skromnie ozdobiony ponieważ będzie on przeznaczony dla mężczyzny.
 
 
 

Tutaj pozostałe koszyczki a właściwie takie niby pojemniczki z wieczkiem do przechowywania różnych drobiazgów.
 
 
 
 
 
 
I jeszcze jeden koszyk ozdobiony haftem wstążeczkowym i motywem, który już widziałyście w jednym z poprzednich postów.
 
 
 
Na zakończenie chciałabym Wam podziękować za słowa wsparcia i otuchy, które otrzymałam od Was po stracie mojego Fiodorka, bardzo mi one pomogły. Te kwiaty są dla Was :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu, Beata :)))

29 komentarzy:

  1. ważne że już jesteś i mogę cieszyć oczy Twoimi koszami - są piękne, jak zwykle mam swoje naj:) ale każdy jest inny i w swoim rodzaju, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Beatko, dobrze, że wróciłaś :)
    Koszyczki wszystkie piękne, a pojemniczki z wieczkami z haftem wstążeczkowym cudowne!
    Beatko, doszły do Ciebie na pocztę wzory serwetek?
    Pozdrawiam Efka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, bardzo dziękuję za piękne wzory serwetek, są cudowne. Wybacz, że nie odpisałam wcześniej ale przez te smutne wydarzenia z ostatnich dni, jakoś nie nie mogłam się zmobilizować. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Wiem Beatko jak ciężko wrócić do rzeczywistości.
      Dobrze, że tym razem doszły.
      Buźki.

      Usuń
  3. Hej Beatko :) Ty hurtowo wystawiłaś swoje piękne koszyki a ja hurtowo wchodzę na Twojego bloga bo nie mogę wpisać komentarza :) Na szczęście w końcu się udało. Beatko wszystkie koszyki bez wyjątku mi się podobają. Smutno mi tylko,że nie mam zapału do wikliny bo koszyczek do święconki bardzo bym chciała mieć taki sam :) Może za rok się zmobilizuję:) Pomysł z haftem na wieczko koszyka jest wspaniały. Bardzo pięknie to wygląda. Myślę,że mężczyzna , który zostanie obdarowany koszem niespodzianką też będzie bardzo szczęśliwy- ja bym była :) Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo i cieszę się,że Cię widzę :) Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ino, jesteś dla mnie mistrzynią szydełka której nigdy nie dorównam, bo tak naprawdę to niewiele potrafię w tej dziedzinie zdziałać i dlatego żałuję, że nie mieszkamy bliżej siebie, bo mogłybyśmy się wtedy spotkać i wymienić doświadczeniem. Buziaki przesyłam :)

      Usuń
  4. Beatko, jak wiesz jestem Twoją fanką.
    Każdy z koszyczków jest prześliczny...
    Koszyczek do święconki to prawdziwe cudeńko.
    życzę Ci miłej niedzieli.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! wszystkie ...ale jak dla mnie najpiękniejszy jest z haftem :) a ten motyl??!!!! rewelacja !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, wszystkie kosze sa cudne. Mam swoj ulubiony, ale wszystkie sa cudne. Mam slabosc do Twoich koszykow z haftem, sa takie inne od wszystkich, oryginalne i jedyne w swoim rodzaju., Koszyk wyglada bardzo bogato i bardzo dostojnie. Rewelacja :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności. Każdy koszyczek bardzo urokliwy, ale ten z haftem wstążeczkowym poprostu przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczki piękne ale pudełeczka zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne wszystkie! nie sposób wybrać ten najładniejszy, każdy z nich ma w sobie coś co zachwyca. przyciąga uwagę i woła kup mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tworzysz śliczności :)) Pozdrawiam, Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  11. No wreszcie po kilku próbach udało mi się dołączyć do Twoich obserwatorów :)). Cały czas korci mnie spróbować zrobić koszyczek ozdobiony haftem wstążeczkowym, Twój jest taki śliczny :). Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Bogusiu :) Haft wstążeczkowy bardzo wciąga i nie jest aż tak skomplikowany jak się wydaje :) Spróbuj zrobić koszyk ozdobiony w ten sposób, trzymam kciuki. Beata :)

      Usuń
  12. Pięknie "koszyczkowo"u Ciebie wszystkie śliczne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe wszystkie koszyczki, a ten z haftem to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz już gotowy koszyk do święconki - tylko włożyć co potrzeba i już ! Jest efektowny podobnie jak ten męski. Dobrze, że już jesteś! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyki piękne , jak dla mnie haft wstążeczkowy jedyny jest cudny i koszyk i motyw na nim. Pozdrawiam ciepluto

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja lubię takie osóbki które nie boją się kolorów :) Wiklina papierowa to tyle możliwości kolorystycznych i Ty je doskonale wykorzystujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne koszyczki robisz i widzę,że jak każda Beata masz różne pasje, zapraszam do mnie i na moje Candy:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko wszystkie koszyczki są śliczne - ja podziwiam twój talent , ale najpiękniejszy jest ten ozdobiony haftem - sprawnie i szybko ci poszłą nauka tej dziedziny masz u mnie wielkie poważanie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ile koszyków i to jakich ślicznych:) Cudowny haft:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Straszne szkoda Fiodora, ale najważniejsze, że kiedy żył, miał miłość i swoich ludzi, na których mógł polegać. Myślę, że śmierć to tylko jeden z etapów na drodze przez nieskończoność i często wspominam ludzi i zwierzęta, których już ze mną nie ma. Czasami ucinam sobie z nimi pogawędkę i ogarnia mnie spokój:)

    Twoje prace jak zwykle mnie zachwycają.Zarówno koszyczki jak i pudełeczka są wyjątkowo piękne. Rozczulił mnie motylek przy rączce koszyczka:)

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowych, radosnych Świąt Wielkanocnych!!! Prace przepiękne!!! Podziwiam!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎