O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Wyróżnienie - Blogowa Przyjaźń


Dzisiaj otrzymałam bardzo  sympatyczne serduszko,jakim jest wyróżnienie Blogowej Przyjaźni od Iny Kaźmierskiej   

   http://kazmierskai.blogspot.com/    z blogu  szydełkowe inspiracje ... i nie tylko


Ponieważ jest to moje pierwsze wyróżnienie /w blogowym świecie zaistniałam od niedawna /, ma ono dla mnie szczególne znaczenie bo utwierdza mnie w przekonaniu,że to co robię podoba się również innym i ma sens. Jest to dla mnie niezmiernie ważne i tym samym motywuje do dalszej pracy. Serduszko Blogowej Przyjaźni przekazuję dalej i tym samym wyróżniam następujące blogi :

Madlen http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/
Monikę http://monisiowyswiatrobotkowy.blogspot.com/

Serdecznie zapraszam do odwiedzin w/w blogów a wyróżnione koleżanki zapraszam do pobrania banerka.
Pozdrawiam serdecznie,Beata

6 komentarzy:

  1. Ściskam w geście gratulacji i serdecznie dziękuję :)))
    Uśmiech mam od ucha do ucha, Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, i dodam jeszcze, że jestem ogromnie, ogromnie wzruszona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie,pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  3. Gratuluję pierwszego wyróżnienia i bardzo dziękuję:)Jestem mile zaskoczona:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia:))))Pięknie Tobie i ja dziękuję:))))Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎