O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Odwiedziny Izy

Wczoraj odwiedziła mnie koleżanka Iza która bardzo ładnie haftuje obrazy haftem krzyżykowym. Jej prace to istne arcydzieła,wypracowane w każdym nawet najdrobniejszym szczególe. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam jej obrazy byłam nimi zachwycona. Iza zainspirowała mnie do tego stopnia,że postanowiłam i ja spróbować swoich sił w tej dziedzinie rękodzieła. Na próbę wyhaftowałam sobie mały obrazek z aniołkiem.W porównaniu z obrazami Izy ,arcydziełem tego nazwać nie można ale jak na pierwszy raz, to chyba  nie wyszło to najgorzej.W prezencie Iza podarowała mi wyhaftowany przez siebie i pięknie oprawiony obraz z bratkami. Jestem nim bardzo zachwycona tym bardziej,że bratki i fiołki to moje ulubione kwiaty. Obraz powieszę na honorowym miejscu w domu abym mogła nim ciągle cieszyć oczy...
Mam zamiar namówić koleżankę  aby założyła swój blog i zaprezentowała swoje przepiękne prace bo naprawdę szkoda,że mało kto je ogląda / a warto,naprawdę/ ,może ktoś ją doceni w tym co robi. Ja jestem do tej pory pod wrażeniem jej prac...  Iza jesteś wielka !!!

Tak właśnie prezentuje się obraz Izy,zdjęcie nie oddaje jego całego piękna...


a tak wygląda moje skromne dzieło,jeszcze nie oprawione...




3 komentarze:

  1. Obrazek koleżanki jest naprawdę cudny ale Twój aniołek też bardzo ładny!!!Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba obrazki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎