O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

Koszyczków-szkatułek ciąg dalszy...

Witam wszystkich wieczorową porą...

Dzisiaj skończyłam ozdabiać dwa koszyczki-szkatułki. Mogą być wykorzystane jako pojemniczki na różne drobiazgi lub na biżuterię albo inne przydasie.
Jeden z nich zrobiłam w mojej ulubionej tonacji fioletowo-wrzosowej i ozdobiłam go storczykami. Drugi w tonacji zielono-czerwonej jest ozdobiony małymi czerwonymi różyczkami. I tak oto przedstawia się efekt końcowy mojej  "działalności artystycznej". Zresztą, oceńcie sami...



2 komentarze:

  1. Im więcej przeglądam, tym bardziej mi miło słyszeć pochwały od kogoś, kto tworzy takie piękne rzeczy. Jeszcze raz bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎