O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

niedziela, 3 marca 2013

Dyzio

Witam w niedzielne popołudnie wszystkich, którzy odwiedzają mój blog. Dzisiaj chciałbym przedstawić kolejną przytulankę - tildowego króliczka o imieniu Dyzio. Jakiś czas temu uszyłam dwie takie przytulanki dziewczynki, były to króliczki Tosia i Mela  które uszyłam dla siostry i koleżanki.  Po pewnym czasie postanowiłam uszyć do kompletu chłopczyka i w ten sposób powstał Dyzio, który właśnie dzisiaj  dołączył do swoich króliczych siostrzyczek. Jak Wam się podoba ?


8 komentarzy:

  1. Вау!!! Какой красавец!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dyzio jest , jakby to powiedzieć -the best- cudny! Boże, jakiż Ty masz talent Beatko.Pozdrawiam serdecznie. Ina

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest rewelacyjny, a ubranko ma w moim ulubionym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki cudny - dawno mnie u Ciebie nie było....mam Twojego bloga na pasku bocznym tak aby śledzić Twoje nowości a tu technologia blogera figla mi płata i nie odświeża Twojego bloga...muszę coś z tym zrobić - dobrze że się zorientowałam bo tyle tu piękności pokazujesz:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎