O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

środa, 2 stycznia 2013

Serduszka i wianek


Witajcie,jakiś czas temu nosiłam się z zamiarem zrobienia serduszek z papierowej wikliny.Obejrzałam serduszka zaprezentowane na innych blogach i w końcu postanowiłam zabrać się do pracy.Efekt mojej działalności artystycznej prezentuje się jak poniżej...










Z rozpędu wyplotłam jeszcze mój pierwszy wianek,cały w fioletach i wrzosach jak zwykle... jak Wam się podoba ?





1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎