O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Domek dla Kruszynki

Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie domku dla kotki Kruszynki. Domek ten ma być jednocześnie prezentem  dla starszego małżeństwa na 60 rocznicę ślubu. Kruszynka będąc maleńką koteczką została  przez nich znaleziona i znalazła tam szczęśliwy dom. Teraz jest piękną pręgowaną kotką i wcale nie wygląda na '' kruszynkę ''. Domek wykonałam z kartonowego pudła. Dachówki, koty i kwiaty również wycięłam z kartonu, pomalowałam farbami akrylowymi i pokryłam bezbarwnym lakierem. Do wykończenia domku użyłam również patyczków do lodów a dedykację zamieszczoną na dachu wypaliłam wypalarką do drewna na małej deseczce. Domek ma również drapak, który wykonałam ze sznurka. Na dole znajduje się otwór a w nim zawieszona jest mała piłeczka z grzechotką w środku. Mam nadzieję, że domek spodoba się Kruszynce i jej opiekunom. Poniżej zamieszczam fotki, niektóre z  ''dzikim lokatorem'' - moim Lolkiem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎