O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

wtorek, 1 stycznia 2019

Świąteczne bombki w akrylowych kulach

Moje pierwsze 8 bombek w akrylowych kulach. Mam nadzieję, że nie ostatnie. Oto one :) Przed zamknięciem i po :












 





























 


























4 komentarze:

  1. Jakie piękne zimowe scenki zamykasz w akrylowych kulach!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Beatko!
    Twoje prace są prześliczne. Szkoda, że tak rzadko je prezentujesz.
    Beatko, czy możesz mi poradzić w jaki sposób mogę napisać komentarz u Iny Kaźmierskiej. Cieszę się, że aktywowała bloga ale mam wrażenie, że założyła jakąś blokadę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki, aż by się chciało wejść do środka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne bombki, oryginalne i bardzo nastrojowe!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎