O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

czwartek, 4 stycznia 2018

Szkatułki z papierowej wikliny raz jeszcze

Po dłuższym czasie wróciłam do szkatułek z papierowej wikliny. Różna kolorystyka, trochę haftu wstążeczkowego oraz sztucznych kwiatów. Oto one ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


5 komentarzy:

  1. Przepiękne !! Co jedna to ładniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne, ale zdecydowanie ten pierwszy jest w moich klimatach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cudeńka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty! This was an extremely wonderful post. Many thanks for supplying this information.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż tu dużo mówić... Przepięknie! <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://bitasmietanka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎