O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

Na szkle malowane

Witam Was po chwilowej przerwie, witam również nowe obserwatorki, które dołączyły do mojego bloga      nawannę i  pawannę02. Dzisiaj będą kolejne butelki malowane farbami witrażowymi w koszyczkach z           papierowej wikliny oraz kilka wiosennych obrazków malowanych na szkle. Cieszę się, że wreszcie                nadeszła wiosna i pomimo tego, że od pewnego czasu w sercu mi jej brak to mam nadzieję, że ''dni               smutku'' szybko miną i namaluję jeszcze kilka wiosennych obrazków i odwiedzę również Wasze blogi,           które ostatnio zaniedbałam. Pamiętam o Was i niebawem postaram się to wszystko nadrobić :)                     

 
 
 
 
 
 
     Te aniołki namalowałam dawno bo 6 lat temu, były to moje pierwsze próby malowania na szkle ...
A tutaj jest mój słodziak Fiodor w czasie popołudniowej, drzemki. Nie mogłam się zdecydować, którą fotkę
pokazać więc zamieściłam obie. Czyż nie jest słodki ?
 
Na zakończenie dziękuję Ani za wyróżnienie mojego bloga
Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć w następnym poście i również wymienię swoje nominacje.
Dziękuję za uwagę i życzę udanego popołudnia.

28 komentarzy:

  1. Piękne obrazki ,ale w aniołkach się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i samych słonecznych chwil życzę:) dobrze że już jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale natworzyłaś kolorowych piękności! Wszystko śliczne i trudno mi wybrać coś jednego.
    Beatko, niech ten smutek już sobie pójdzie od Ciebie daleko - pogody ducha życzę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek na pierwszym zdjęciu przesłodki:) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę, zapraszam do mojej zabawy:)

      Usuń
  5. Muszę zacząć od Fiodorka :) Taki kotecek na pleckach z wystawionym brzusiem jest do zacałowania :)))))))))))))))
    Piękne te butelki. Czy farby witrażowe to są specjalne farby, czy można je zastąpić jakimiś innymi?
    Aniołki też urocze
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze inne farby do malowania do na szkle ale ja używam farb witrażowych z firmy Deco. Wolniej schną ale ja jestem z nich zadowolona, więc ich nie zmieniam. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź Beatko. Dopiero dziś mam dłuższą chwilę na czytanie zaległości :)
      Może popróbuję kiedyś malowania na szkle :) Twoje witraże kwiatowe mnie zachwyciły :)
      Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  6. Beatko dawno cię nie było ależ się się cieszę że wróciłaś - Fiodr jest niesamowitym leniuchem a twoje prace jak zawsze są śliczne i piękne Buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace przepiękne:) Dobrze, że zaczęłaś malować na szkle:) A kotek słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne...pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Twoje prace na szkle malowane..Fiodor przepięknie odpoczywa popołudniu:)) Gratuluję wyróżnienia:)
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się Beatko że znowu jesteś. Fajne te obrazki, i buteleczki w wiklini super wyglądają.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ozdobiłaś butelki! Obrazki wiosenne też śliczne, Aniołki przeurocze. Fiodor wygląda na zadowolonego- wszak mamy wiosnę. Może Twoje smuteczki z Marzanną odpłyną do morza?! Pozdrawiam Cię Beatko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kociak słodki, prawie tak samo jak mój Muchuś :)) A butelki w koszyczkach wyglądają świetnie, idealny pomysł na prezent. Talent malarski podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiodor mnie urzekł bez reszty, tak samo jak i aniołki. :) Butelki w wiklinie wyglądają cudnie już sobie wyobrażam jak smacznie nalewki z nich smakują. Życzę Ci by wszystkie smuteczki opuściły Cię jak najszybciej. Dziękuję za filmiki są cudne . Buziaki Ina

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Beatko!
    Jestem u Ciebie któryś raz...
    Powiem Ci, że jesteś niesamowita. Co weźmiesz w swoje ręce zamieniasz je w arcydzieła.
    Malowanie na szkle to prawdziwa sztuka. Próbowałam malować na szkle u znajomej góralki w Zębie.
    Twoje prace są bardzo piękne.
    Twój Fiodor podbił moje serce. Od pewnego czasu zachwycam się kotkami ale ze względu na Bellusię nie mogę mieć kotka w domu.
    Życzę miłego, słonecznego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, ten kotek to chyba twoja muza i natchnienie artystyczne. Piękne prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to jest mój ulubieniec. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Masz piękną muzykę w Swoim blogu:) Słucham i słucham....
    Fiodor przeuroczy kotek, jest przystojny i robi cudne minki, poczochraj go za uszkiem:)
    Twoje prace są śliczne, aniołki przepiękne:) a koszyczki zabieram:) Muszę spróbować pokręcić trochę papieru:)) Ale brak wolnej chwili, prace w ogrodzie ruszyły pełną parą:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ta muzyka również bardzo mnie zachwyca.Pozdrawiam ;)))

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba Twoje malowanie na szkle. Uwielbiam tą technikę :)
    Kotek... śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem prac na szkle:) Są wspaniałe wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem pod wrażenie takiej ogromnej prac ze wszystkim dołączę się do obserwatorów.

    http://agatuszka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałe prace na szkle.
    zapraszam na moje candy, jesli masz ochotę http://rybkazet31.blogspot.com/2014/03/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga;pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile piękności! Wspaniałe prace:) A kociak jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za wizytę. Życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎