O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

piątek, 31 stycznia 2014

Pantofelek ze starego pamiętnika ...

Inspiracją do wyhaftowania tego obrazka był pewien wpis i rysunek z pamiętnika mojej mamy. Autorem tego wpisu  był kuzyn mamy, który na pamiątkę narysował mamie taki właśnie śliczny bucik wypełniony kwiatami. Pamiętnik zachował się do tej pory, nieskromnie powiem, że dzięki mnie i mojemu zamiłowaniu do zbieractwa i przechowywania wszystkich rodzinnych pamiątek.  Będąc dziećmi, ja i moja siostra bliźniaczka często oglądałyśmy ten pamiętnik i wypytywałyśmy mamę o osoby, które się do niego wpisały a obrazek z bucikiem  na długo pozostał w mojej pamięci i często do niego wracałam myślami. I kiedy od niedawna zajęłam się haftem wstążeczkowym,  ''odkurzyłam'' w mojej pamięci obrazek ze starego pamiętnika i postanowiłam go wyhaftować.  Kiedy pokazałam mamie pamiętnik, była zdziwiona że jeszcze się zachował i z ogromną przyjemnością powspominała czasy, kiedy była nastolatką. I pomimo tego ,że wiele osób, które się wpisały już nie żyje, kuzyn mamy również,  to jednak  powrót do przeszłości okazał się dla mojej mamy  sympatyczną podróżą w czasy jej młodości. Oto mój obrazek:
 A oto rysunek,  który stał się moją inspiracją
I dalsze fotki mojej wyszywanki

34 komentarze:

  1. Wow Beatko ale klimaty piękne cudnie ci wyszła całość jestem pod wielkim wrażeniem tyle że się zastanawiam jesteś drugą osobą z którą chyba telepatycznie się porozumiewam bo ja akurat kozaka stroję w kwiaty a co tam założymy jakiś klub i będzie fajnie - jeszcze raz się powtórzę przepiękny prawie identycznie odzwierciedliłaś cudo z pamiętnika na materiale buziaki ślę Marii czym następnym mnie zaskoczysz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wstąpiłabym do takiego klubu Mario :)))

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności i wrażliwości. Cudo ci wyszło. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich obrazków. Przyznam szczerze,że bardzo Ci pozazdrościłam tego nowego talentu a ponieważ córka właśnie wybiera się na miasto poprosiłam ją o zakup książki z haftem wstążeczkowym. Być może gdzieś dostanie. W mojej głowie tli się już nawet pewien pomysł ale to jak wrócę szczęśliwie ze szpitala. Podziwiam haft i rodzinną pamiątkę. To jest cudowne i bardzo mnie wzruszające...nie wiem sama dlaczego :) Pozdrawiam ciepło Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za powodzenie Twojego pomysłu Ino. Życzę Ci dużo zdrowia, będzie dobrze :))) Uściski ślę :)

      Usuń
  4. Prześliczny ten haft wstążeczkowy Ci wyszedł !Jestem pod wrażeniem! Urocza historia! Ten kuzyn też był uzdolniony tworząc taki piękny rysunek! I jakie misterne były wpisy do pamiętnika !Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam o kuzynie, kiedy zobaczyłam jego rysunek.

      Usuń
  5. niesamowity...piękny...fascynująca inspiracja...
    ale zdolna z 'Ciebie osóbka...tak szybko doszłaś do perfekcji....

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko obrazek jest PRZEPIĘKNY!!! Bardzo starannie go wykonałaś!!! I to wzruszajace wspomnienie:))) Pięknie!!! Miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę. To co teraz tworzysz jest bardzo piękne. Brakuje mi słów aby opisać Twoją pracę/haft wstążeczkowy.
    To prawdziwy artyzm.
    Wzruszyłam się patrząc na pamiętnik Twojej Mamy. Piękna pamiątka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu, mam ogromny sentyment do takich pamiątek. Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  8. Przepięknie! Zazdroszczę talentu! Cudowne wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzeć i podziwiać i zazdrościć talentu:) Piękny obrazek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiękniejsze jakie widziałam jest Twoje dzieło!!!
    Cudo po prostu róże super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft ;-) Jestem pod ogromnym wrażeniem ;-) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś przypadkiem znalazłam tę stronę http://www.pinterest.com/pin/9007267979065742/ zerknij tam. Jak zobaczyłam to co zobaczyłam :) to pomyślałam o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, prawdziwe cuda tam zobaczyłam. Pozdrawiam serdecznie ;)))

      Usuń
  13. Piękna praca:)) Zaczarowany pantofelek:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie! Jestem pod takim wrażeniem, że napatrzeć się nie mogę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym, róże jak żywe:) Dziękuję za zagłosowanie w zabawie:)

      Usuń
  15. Genialne! Pięknie przeniosłaś pantofelek z kartki! Jestem pod wrażeniem absolutnym. Twój haft wstążeczkowy mnie zachwyca.

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały obrazek:) Cudownie wyhaftowany:) Jestem pod ogromnym wrażeniem i jestem pewna że jeszcze nie raz mnie zaskoczysz:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa technika. Nie znałam takiej wcześniej.
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko szukałąm i znalazłam te tamborki są na portalu w e- pasmanterii
    kokardka.pl
    i nawet nie drogie buziaki śle
    sama sobie zamówię a co?
    Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Beato :)
    Bardzo się cieszę, że Fiodorek ma dobrego weta i nie tragiczne wyniki. Do tego kochająca Duża i ma o co powalczyć. Będę trzymała kciuki za jego zdrowie. Przyszłam odpowiedzieć na Twój komentarz i wpadłam po uszy w Twój haft wstążeczkowy. A kwiatowy bucik, to mistrzostwo :). Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Beato, jestem mega oczarowana Pani twórczością. Naprawdę hafty wstążeczkowe są rewelacyjne :)))

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Asiu, pozdrawiam serdecznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podziwiam to czego sama nie potrafię. Wpatruję się w Twoje hafty i próbuję odszyfrować jak biegną i zawijają się te wstążeczki. To jest strasznie trudne. Dla mnie niewykonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beatko, ależ to piękności ! I kartka z pamiętnika i Twój haft to prawdziwe cudeńka. Jestem zachwycona! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio mnie mało było w świecie blogowym ale powoli nadrabiam zaległości i dzisiaj pooglądałam sobie Twoje prace. Jestem zachwycona i oczarowana haftami wstążeczkowymi - piękności!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko, dawno chyba Cię nie odwiedzałam. Tutaj takie wspaniałości, że nie wiedziałam od czego zacząć! Aż mam wyrzuty sumienia. Przepiękne hafty tworzysz, jestem pod ogromnym wrażeniem. I bardzo Ci dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎