O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

Kolejna tildowa królisia - wymiana

Kolejna tildowa króliczka  o imieniu Mela. Uszyłam ją dla mojej koleżanki Magnolii 57. Zrobiłyśmy sobie małą wymiankę. Dla Magnolii uszyłam Melę, natomiast Magnolia wyplotła dla mnie jeden ze swoich pięknych koszy kwiatowych.


Mela spodobała się mojej koteczce Kici...




Kosz od Magnolii57 - kropeczka-rozmaitosci.blogspot.com/


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎