O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

wtorek, 8 grudnia 2015

Skrzynka na nuty

W ubiegłą sobotę byłam na imieninach mojej przyjaciółki Basi. Ponieważ Basia gra na pianinie, w prezencie kupiłam jej kilka miniatur fortepianowych i wykonałam skrzynkę do przechowywania nut. Skrzynka wykonana jest z drewna sosnowego i z pewnością pomieści wiele nut, które posiada Basia. Całość pomalowałam bejcą w kolorze ciemnego dębu i trochę postarzyłam. Wieko ozdobiłam papierem ryżowym z motywem nut,  na który przykleiłam wycięty z serwetki wizerunek Beethovena ozdobiony różami i fortepian. Na brzegach naniosłam płatki folii złotniczej, którą podkreśliłam złotą konturówką. Wymyśliłam również krótki wierszyk - dedykację, który zamieściłam z drugiej strony wieka. Prezent się spodobał, przyjaciółka była zachwycona  :)

11 komentarzy:

  1. Beatko, skrzyneczka jest wspaniała, nie było innej opcji, musiała się spodobać :) Wierszyk jest pełen serdeczniej przyjaźni. Myślę, że cudownie mieć taka przyjaciółkę jak Ty :)
    Pozdrawiam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie się zgadzam z Efką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna skrzyneczka dla pianistki. Widać że prezent robiony z sercem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ta skrzynka na nuty...coś pięknego!!! Wierszyk też śliczny!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta skrzynka na nuty, nic dziwnego,ze obdarowana była zachwycona, bo kto by nie był, takie cacko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent trafiony znakomicie! Pięknie ozdobiona skrzyneczka dla pianistki:) Jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna ta skrzyneczka i piękne zyczenia . Niesamowicie to wieko wyszło . Wcale się nie dziwię, że prezent sie spodobał.
    Dłuog Cie nie ma ale jak juz sie pojawiasz to zawsze z czyms pieknym .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, przepiękna skrzyneczka.
    Ty zawsze robisz wspaniałe rzeczy.
    dziękuję za odwiedziny. Odzyskałam Twój adres.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z okazji świąt Tobie, Twoim bliskim i wszystkim czytelnikom składam najlepsze życzenia. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko!

    Na zbliżające się Święta pragnę złożyć Tobie i Twoim Bliskim życzenia przeżywania Bożego Narodzenia w zdrowiu, radości i ciepłej rodzinnej atmosferze.
    A Nowy Rok niechaj będzie dla Was czasem pokoju i realizacji marzeń.
    WESOŁYCH Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym słowem cudo. Bardzo ładne pudełeczko na nuty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎