O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

niedziela, 10 listopada 2013

Kasetka w kolorze srebra czyli kute srebro raz jeszcze...


Dzień dobry, witam wszystkich serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze pozostawione pod moim poprzednim postem. Dzisiaj pokażę Wam kasetkę wykonaną techniką decoupagu, niektórzy mówią na to     " kute srebro " ponieważ przedmioty w ten sposób wykonane wyglądają tak, jakby były zrobione ze starego srebra. Do wykonania tej kasetki wykorzystałam duże pudełko po owocowych herbatkach. Pudełko okleiłam pogiętą folią aluminiową a następne postarzyłam przecierkami z czarnej farby akrylowej. Całość pokryta jest lakierem akrylowym i ozdobiona wąskimi srebrnymi wstążkami oraz kryształkami.  Pudełko ma pełnić funkcję kasetki na monety, które namiętnie kolekcjonuje mój wujek, więc dodatkowo zrobiłam jeszcze przegródki, które można włożyć do środka kasetki. Jeśli kasetka nie spełni swojej roli, może być również wykorzystana do przechowywania biżuterii  lub innych drobiazgów. Oto moja kasetka :
Oczywiście na pierwszym planie musiał zaprezentować się nasz Fiedia czyli Fiodor :) 
A dla przypomnienia prezentuję moją pierwszą pracę wykonaną tą metodą , którą
 można obejrzeć w  tym poście http://klimatybeaty.blogspot.com/2013/01/kute-srebro-szkatuka-w-kolorze-starego.html
Na zakończenie chciałabym podziękować za wyróżnienie, które otrzymałam od Ani z bloga Papierowe plecionki  http://anus1976.blogspot.com/ . Zajrzyjcie od Ani bo naprawdę warto.
Bardzo dziękuję Aniu :)

21 komentarzy:

  1. Kasetka pięknie wygląda, elegancko:) a Fiodor wprost bosko, mały królewicz w brylantach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasetka bardzo mi się podoba i koszyczek też zresztą:)
    Pozdrowienia dla Ciebie i pogłaski dla Fiodora, który wygląda jak strażnik skarbu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasetka przepiękna, a i koti na jej tle prezentuje się zacnie;) Muszę spróbować tej techniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że można w ten sposób dekupażować. Fajnie wyszło :) wujek powinien być zadowolony, a kot w kolii cudny :) Fajną ma minę, pozornie obojętną, ale do fotki pozuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, kasetka wygląda przepięknie. Nie miałam pojęcia, że można stworzyć takie cudeńka.
    Myślę, że wujek będzie bardzo zadowolony. Twój kociak świetnie pozuje do zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz zobaczyłam takie wykonanie i mnie zachwyciło:) A wujek powinien być bardzo zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach Beatko, kasetka jest śliczna! Podziwiam, bo sama nie miałabym pojęcia jak to zrobić. A Fiedię pięknie ubrałaś w naszyjnik. Uwielbiam Ruskie imiona i w ogóle kulturę tego kraju. Pozdrawiam serdecznie. Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem fanką rosyjskich imion i kultury. Pozdrawiam Izo :)

      Usuń
  8. Beatko kasetka wygląda jakby była wykonana z prawdziwego srebra. Jest przepiękna, chciałabym nauczyć się chociaż podstaw tej sztuki. Bardzo mi przypadła do gustu. A Fiodor słodki jak zawsze :) Pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem zrobię jeszcze jedną pracę wykonaną tą techniką i zamieszczę również kursik w jaki sposób ją wykonać. Nie jest to trudne a efekt jest naprawdę ciekawy. Pozdrawiam Ino :)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę z kursiku , już nie mogę się doczekać. Uwielbiam Twoje prace , ich oglądanie sprawia mi wiele przyjemności.

      Usuń
  9. Zapomniałam.. piękne zdjęcie zrobiłaś jako wizytówkę swojej strony. Bardzo fajny klimat, wszystko razem pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocur przyodziany w korale :) Piękna kasetka i zdjęcia ładne, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancka kasetka!!! Wypieszczona!!! Zdjęcie z kotkiem jest super!!! Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca :) Tą metodą próbuję ozdobić drewniane świeczniki, może się uda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda! A jak zobaczyłam Pani kotka w sznurze pereł na szyi to wybuchnęłam serdecznym śmiechem :)))
    Pozdrawiam gorąco,
    Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Beatko za miłe słowa o moim blogu :)
    Twoje wszystkie prace są wyważone i dopracowane. Czekam z niecierpliwością na Twój kursik "kute srebro"

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna! Napatrzeć się nie mogę!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎