O mnie

Witajcie, mam na imię Beata i serdecznie zapraszam na mój blog. Posiadam wiele pasji i ciągle uczę się czegoś nowego. Rękodzieło i jego różne techniki takie jak decoupage, papierowa wiklina i biżuteria oraz fotografia to moje hobby. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie pod moimi postami krótki komentarz.

Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2017

Armatka na wino Pana Jerzego

Napisał do mnie maila Pan Jerzy. Przedstawił się, że jest emerytem. Od pewnego czasu zainteresował się papierową wikliną i wyplataniem. W internecie znalazł zdjęcie mojej armatki na wino, do zobaczenia tutaj. Panu Jerzemu bardzo spodobała się moja armatka i dlatego też poprosił o kilka szczegółów na temat jej wykonania. Napisał, że chciałby taką własnoręcznie wypleść. Udzieliłam kilku wskazówek i poprosiłam Pana Jerzego o przesłanie kilku fotek wykonanej armatki. Nie ukrywam, że armatka  mnie zachwyciła. Jest bardzo starannie i dokładnie wypleciona. I wcale nie wygląda na nieudolnie wyplecioną, jak twierdzi pan Jerzy. Dlatego też, za zgodą Pana Jerzego prezentuję Wam fotki wykonanej armatki abyście i Wy mogły ja zobaczyć.
 
                          
                                   
                     

2 komentarze:

  1. Jak to jest wiklinowy debiut i do tego pana to ja się kłaniam nisko. Super armatka na najwyższym poziomie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super armatka ! Aż trudno uwierzyć ,że to pierwsza praca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger klimatybeaty.blogspot.com/‎